Nejčastější dotazy GIGAPRINT.CZ

Kde se nachází má objednávka?

Pokud jste od přepravní společnosti ještě neobdrželi zásilku se zbožím, můžete se podívat na sledování objednávky ve vašem zákaznickém účtu. Můžete nás také kontaktovat emailem nebo telefonicky a doručení vaší objednávky prověříme. Zpravidla jsou objednávky doručeny během 24 hodin.

Kdy obdržím mou objednávku?

Pokud si objednáte zboží do 17:30 hodin a zboží je avizováno skladem, objednávka vám bude doručena následující pracovní den (platí pouze pro přepravce PPL, doba dodání u jiných přepravců se může lišit).

Co mám dělat, když jsem nenašel v zásilce fakturu?

Fakturu do zásilky vkládáme automaticky a pokud se stane, že není přiložená, můžete si ji stáhnout ve vašem zákaznickém účtu nebo nás kontaktovat a my vám fakturu zašleme v elektronické podobě na email uvedený v objednávce.

Kam s použitým tonerem?

Použitý toner můžete odevzdat ve sběrném dvoře. Pokud jste registrovaný zákazník a máte u nás objednávky v hodnotě nad 6000 Kč, pro použitý spotřební materiál vám rádi objednáme svoz kurýrem, který je zdarma. Více informací naleznete v zákaznickém účtu v sekci Recyklace kazet.

Je možné pro naši společnost/organizaci získat platbu na fakturu se splatností?

Platbu na fakturu poskytujeme individuálně.
Žádost o platbu na fakturu nám prosím zašlete na email info@gigaprint.cz
Náš zákaznický servis nebo obchodní oddělení vás poté kontaktuje.

Na internetových stránkách jsem nenašel toner, který potřebuji

Pokud jste nenašli spotřební materiál do vaší tiskárny, neváhejte nás kontaktovat na tel. čísle 800 203 100, nebo prostřednictvím e-mailu info@gigaprint.cz

Zeptejte se odborníků

Napište nám Váš dotaz a naši specialisté se mu budou věnovat. Odpověd Vám zašleme na Váš e-mail.



Mám zájem o větší množství tonerů a chtěl bych získat cenovou nabídku

Pošlete nám požadavek a my vám s radostí vytvoříme obchodní nabídku.
Poptávku, prosím, zašlete na email poptavky@gigaprint.cz

Jaký je rozdíl mezi kompatibilním a originálním tonerem nebo naplní?

Originální spotřební materiál je vyroben výrobcem příslušné tiskárny. Kompatibilní tonery a náplně jsou vyráběny námi dlouhodobě prověřenými dodavateli pod naší produkční značkou GIGAPRINT®. Kompatibilní tiskové kazety GIGAPRINT® jsou totožné nebo velmi podobné kvality, jako originální spotřební materiál. Garantujeme 100% kompatibilitu včetně častých aktualizací, kterými se výrobci tiskáren pokouší zabránit užívání kompatibilního spotřebního materiálu. Výtěžnost tonerů GIGAPRINT® je totožná nebo často větší než u originálního spotřebního materiálu. U nejprodávanějších modelů obvykle nabízíme XXL verze, které výrazně převyšují kapacitu originálního spotřebního materiálu. Nákupem náplní GIGAPRINT® uspoříte až 70 % nákladů na tisk, proto je nákup tonerů a náplní GIGAPRINT® vždy správnou volbou.

Plníme prázdné tonery a cartridge dodané zákazníkem?

Plněním tonerů se nezabýváme. Dodáváme pouze nově vyrobené nebo profesionálně repasované kazety, které splňují nejvyšší kritéria na kvalitu.

Lze koupit zboží GIGAPRINT® přímo na prodejně bez objednání?

Tonery je možné koupit na pobočkách GIGAPRINT® v Praze a Liptále bez objednání. Pro vyzvednutí toneru na odběrném místě Zásilkovny, Balíkovny a PPL je nutná předchozí objednávka v e-shopu nebo telefonicky.


Zákaznická podpora
Pracovní dny 8:00 - 17:00


Adresa pro zasílání pošty, reklamace a sběr prázdných kazet určených k recyklaci:

GIGAPRINT.CZ - Cetria s.r.o.
Průmyslová zóna
Liptál 487
756 31 Liptál
Česká republika

Více informací o pobočce
Prodejna Praha Karlín - Sokolovská 416/124
Pracovní dny 9:00 - 18:00


Adresa pro vyzvednutí zboží na pobočce Praha:

Gigaprint.cz
Sokolovská 416/124
186 00 Praha
Česká republika

Více informací o pobočce

Pokud jste svůj dotaz nedohledali, neváhejte nás kontaktovat pomocí bezplatné tel. linky 800 203 100, nebo přes e-mail info@gigaprint.cz

K poskytování služeb využíváme cookies. Procházením webu předpokládáme, že souhlasíte s jejich používáním.